ימי כיף לחברות עבור עובדים
עבור חברות רבות, יום כיף לצוות עובדים הוא דרך מצוינת לקדם את המותג שלהן ולהתחבר לעובדיהן. עם זאת, ישנם מספר אתגרים בכל הנוגע לתכנון אירועים מסוג זה. איך אתה מוודא שהעובדים שלך מעורבים מספיק כדי שתוכל להפיק את המרב? איך אתה מבטיח שהעובדים שלך יהנו בו זמנית? איך אתה מוודא שהעובדים ביום הכיף הארגוני שלך יהיו מה שאתה רוצה שהם יהיו? אם התוכנית לא עובדת, איך מתקנים אותה? בחלק מהחברות מדובר בפתרון מהיר. אתה פשוט מתחיל עם כרטיס הצעת עובדים ומבקש מאנשים לרשום עליו את שמם. הבעיה עם פתרונות מסוג זה היא שהם לא נותנים מחשבה או התחשבות רבה באיך החברה שלך מנהלת את עצמה. במקום להתמקד בעובדים שלך, הם מתמקדים בשילוב , מטרות לטווח קצר ויום כיף מדי פעם. עם זאת, אירוע כמו יום גיבוש לעובדים יכול להיות בעל ערך רב עבור החברה שלך. אז איך מוודאים שדברים עובדים? איך הופכים את זה להצלחה שהעובדים שלך מרוצים? קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו הוא איך ירגישו עובדים שמשתתפים באירוע הזה לאחר מכן? מצב הרוח של העובד צריך להיות של שביעות רצון, לא של התרגשות או דאגה. עובדים צריכים להיות מסוגלים לזוז להסתובב ולקיים אינטראקציה עם עובדים אחרים . אז הקפידו להרכיב מספר לא מבוטל של פעילויות שהעובדים שלכם יכולים להשתתף בהן.
בימי כיף לעובדים הפעילות העיקרית של אירוע מסוג זה צריכה להיות מפגש אישי בו לעובדים יש זמן לקחת הפסקה מלוחות הזמנים העמוסים שלהם, לדבר על מה ביום היה כמו עבורם, להבין למה זו הייתה חוויה כל כך מהנה, ולקבל קצת משוב על איך אתה יכול לשפר את ההיבטים האלה עבור החברה של השנה הבאה לִכלוֹל: כחברה, עלינו לשקול כיצד נוכל לשפר את התרבות שלנו. לדוגמה, הנושא השנה היה "דיון בתרבות במקום העבודה". סוג זה של דיון צריך לכלול לפחות שני אנשים מכל מחלקה, והוא צריך להיות על התרבות של אותו ארגון. מקום טוב להתחיל בו הוא עם קבוצה של שלושה או ארבעה אנשים ממחלקות שונות (אחד מכל מחלקה) שבו כולם מדברים בכנות ובגילוי לב על התפיסות והחוויות שלהם.