עטים ממותגים – לאיזה קהל יעד זה מתאים?
פעם הבנקים היו מעניקים במתנה עטים ממותגים ללקוחות נבחרים. כיום, הבנקים כמעט לא מעניקים מתנות מסוג זה, אבל למעשה הביקוש לעטים כאלה רק הולך ועולה. יש לכם עסק, אתם רוצים פתרון לקידום מכירות, לצ'פר לקוחות ולחזק תדמית ומיתוג? נסביר לאיזה קהל יעד עטים ממותגים יהיו הדבר הנכון, במקום הנכון.
חיזוק נאמנות לקוחות
אכן, פעם נהגו לחלק בבנקים עטים ממותגים למי שפתח חשבון חדש או העביר סכום גדול להשקעות. אולם כיום, כל בעל עסק שרוצה לצ'פר לקוחות קבועים, יוכל לעשות זאת. עט ממותג לא חייב להיות יקר במיוחד, על מנת להעביר ללקוחות הקבועים מסר ברור. אם יש לך סוכנות ביטוח, משרד לייעוץ מס, חברה לייעוץ כלכלי, משרד פרסום וכדומה, תוכלו להעביר מסר ללקוח – אנחנו זוכרים אותך ומעריכים אותך. בהזדמנויות שונות, ניתן למסור פנים אל פנים או לשלוח בדואר עטים ממותגים. אין לקוח שלא מעריך את המחווה. דרך נהדרת לשימור נאמנות לקוחות.
שי מיוחד, בסגנון יוקרתי
מה שיפה עם עטים ממותגים, שהם פריט קלאסי שכל אחד צריך. אך מעבר לכך שהם מאוד שימושיים, הם יכולים להיות מסוג יוקרתי, מיוחד ונוצץ. משמעות הדבר שאפילו אם קהל היעד שלכם שייך לעשירון העליון, עט ממותג יכול להתאים. זה שי נטרלי בטיבו, שמתאים לגברים ונשים. אפשר לחלקו (בגרסה רגילה) כקידום מכירות יעיל לסטודנטים או להעניק אותו בגרסה יוקרתית, לאנשים שרוכשים שעון יוקרתי, מכונית פאר או מחשבי פרמיום.
כאשר אתם רוצים לבחור עטים ממותגים, חשבו על כך:
- מהו התקציב שתרצו להשקיע.
- כמה עטים תצטרכו.
- איזו תדמית אתם רוצים לחזק.
- האם קהל היעד הוא צעיר או בוגר.
- האם לקוחותיכם הם בני מעמד הביניים או אנשים אמידים יותר.
למידע נוסף ראש פתרונות דפוס