מקלחונים פינתיים לעומת מקלחונים חזיתיים – מה יותר נוח?

הרבה אנשים מתלבטים בשאלה הבאה. האם לבחור במקלחות פינתיות או חזיתיות. ולמי שלא יודע מזה, מקלחות פינתיות הן מקלחות שנתמכות על ידי שתי קירות פינתיים כאשר את שני הצדדים הנוספים סוגר המקלחון בדרך כלל, עשוי זכוכית עם גימור אלומיניום למעלה ולמטה. 

לעומת זאת מקלחונים חזיתיים נפרסות על שטח רחב יותר מחדר האמבטיה ותופסות צד שלם. ההתלבטות בין סוגי המקלחות קיימת בכמה רבדים. ראשית, האם ניתן ליצור עיצוב ברמה זהה בשני המקלחות? לא בטוח. שנית, מה עם חסכון במקום? האם כדאי להביא אותו בחשבון? המשיכו לקרוא כדי לדעת תשובה לכל זה. 

מקלחונים פינתיים לעומת מקלחונים חזיתיים:

ההבדל בין סוגי המקלחונים הוא גדול והרבה אנשים שואלים את עצמם שוב ושוב מה עדיף – מקלחון פינתי באטליין או מקלחון חזיתי. ובכן, יש בזה כמה התלבטויות מרכזיות שתלויות בעיקר בהעדפות שלכם.

מקלחונים פינתיים הם חסכוניים יותר מבחינת מקום בדרך כלל, הם תופסים את קצה החדר ככהה שהשאר פנוי להניח כיור גדול עם מראה או ג'קוזי אם יש לכם ממש מקום. מצד שני, מקלחת בתוך תא צפוף זו לא החוויה הכי טובה עבור מקלחת. אתם רוצים שיהיה לכם מרחב בתוך המקלחת. זה אמנם נכון שאתם לא הולכים לרקוד שם, אבל עדיין, אתם זזים במהלך המקלחת ומרחב הוא חשוב. 

לכן, ניתן לומר שאם חשובה לכם חוויית המקלחת, מקלחת גדולה יכולה לשדרג את החוויה. בכל מה שנוגע לעיצוב זה גם יכול להשפיע. יתכן שהמעצבת תגיד לכם שעדיף מקלחת גדולה בהתאם לעיצוב של חדר האמבטיה שלכם וזה גם שיקול, על פי רוב, למקלחות חזיתיות יש נוכחות אסתטית גבוהה יותר מאשר המקלחות הצדדיות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספא זוגי – למה כדאי לכם ללכת ביחד?
הזוגיות היא הבסיס בכל משפחה וקיימת חשיבות גבוהה לשמר אותה. אחת הדרכים לכך היא ליהנות מההנאות הקטנות...
קרא עוד »
ינו 16, 2022
קורס לבגרות באנגלית- מה האפשרויות העומדות בפניכם
כמעט כל תלמיד בתיכון יודע שאחד מהמקצועות הלא פשוטים ללמידה הוא אנגלית. מדובר בשפה זרה אשר חשוב מאוד...
קרא עוד »
אוק 14, 2019
שולחן קפה מעץ או ממתכת? מה הטרנדים העכשוויים
ככל שחולפים להם השנים, עיצוב הבתים מקבל יחס מיוחד בהתאם לרוח התקופה או אזור המגורים. כמעט לכל פריט או...
קרא עוד »
יול 14, 2020