5 חנויות עם עיצוב ייחודי
גם אתם
רוצים לדעת איך כדאי לעצב את החנות שלכם כדי לגרום ללקוחות לחוות את החוויה
הנכונה, ולהגדיל את מחזור המכירות?
מוזמנים
ללחוץ
כאן ולהתרשם מחנויות ש"עשו את זה", שהשקיעו, תכננו, עצבו, ביצעו –
והרי להם חנות שמעניקה ללקוח את החוויה המדויקת שנצרכת לעסק.
חנות XISTORE בתל אביב
בחנות
כזו, שעוסקת בטכנולוגיה, חדשנות וגאדג'טים, חשוב לשמור על מראה מינימליסטי, כך
שבמראה הכללי, המוצרים הינם הכוכבים העיקריים, כשכל היתר הינו בעצם רקע שמדגיש
אותם ומחמיא להם.
לכן
עוצבה החנות בסגנון הייטקיסטי וצעיר.
הגוונים
שבאו לשימוש הם לבן ואפור בהיר, עם תאורה לבנה בהירה ובמתכת, עם נגיעות עץ אלון
שמאזן את המראה עם מעט חום וטקסטורה טבעית.
חנויות הקונספט של רשת BE מבית
שופרסל
בחלל
חדשני ודינמי, עשיר בפתרונות דיגיטאליים ואינטראקטיביים, מסכים שמספקים מידע על
מצרי בישום ואיפור, עמדות איפור חכמות ומראות סימולציה, משדרגים את חוויית הקניה
של הלקוחות, וגורמים להם להישאר בחנות ולחפש מה עוד לקנות…
העיצוב
הוא טרנדי וחווייתי, עם קצוות מרוככים ופינות מטושטשות. השפה העיצובית רכה
ואלגנטית, ועושה שימוש בקווים מעוגלים. הקירות, המידוף, עמדות הקופה, התקרה
והתאורה – כולם מעוצבים ללא פינות ישרות, והשפה האורגנית מאפיינת אותם. השימוש
בלבן מנקה ומאזן את השפה הגרפית הצבעונית,
כשהמוצרים עצמם מעניקים צבעוניות עשירה.
חנות VANS בקניון רחובות
קונספט
העיצוב הגלובלי של הרשת הינו גבר ו"קולי", ועיצוב החנות נעשה בהתאם
לקונספט הזה.
בעיצוב
החנות נעשה שימוש בחומרים בעלי זיקה תעשייתית, כמו ברזל תעשייתי, עץ גולמי ללא
צביעה, ועוד חומרים גולמיים שלא עברו עיבוד, מה שמייצר אווירה מחוספספת, ותחושה
רחובית.
חנות Onot
בקניון עזריאלי בתל אביב
כדי
לייצר תחושה של אלגנטיות, נשיות וחום נעשה שימוש רב בצבע הלבן, שמאיר ופותח את
החנות, לצד חומרים טבעיים, כמו עץ אלון בפרקט, בתאי המדידה ובקופה.
Bellissimo מסעדה איטלקית
ההשראה
לעיצוב מגיעה מהמטבח האיטלקי, כשהמטרה היתה ליצור אווירה של Trattoria, בסגנון המסעדות האיטלקיות המקומיות, שהן
פחות רשמיות, ומגישות אוכל מקומי עשיר. את האווירה הזו יוצר המרחב המשותף למטבח
ולחלל האורחים, מה שמאפשר לחוות את תהליך הכנת האוכל.
תוכלו
לקבל הצצה נוספת לפרויקטים מיוחדים נוספים באתר https://www.oribit.co.il/.