קידום אתרים אורגני או ממומן – מה מתאים לעסק שלי?

קידום אונליין ושיפור תוצאות עסקיות ניתן להשיג בהרבה מאוד דרכים. ככלל, ניתן לפעול בצורה של קידום אתרים אורגני (עם מגוון כלים) או בצורה של קידום אתרים ממומן. נסביר על כללי המפתח שיעזרו להבין מה יתאים לעסק שלכם.

מתי עדיף קידום אורגני?

קידום אתרים אורגני עדיף לעסקים שרוצים לראות תוצאות ארוכות טווח, אך לא מחפשים בהכרח תוצאה מהיום להיום. קידום אורגני הוא בעצם שיטות לשיווק שלא עולות כסף, או לכל הפחות מצריכות השקעה עקיפה ודי נמוכה. קידום מסוג זה נחווה על ידי קהל היעד לא כפרסום מובהק וזאת בניגוד לקידום ממומן, שם ברור לכל שמדובר במודעה ממומנת.

מתי עדיף קידום ממומן?

הקידום הממומן הוא במידה מסוימת הצד השני של האורגני. הוא מתאים לעסק שלכם אם מה שאתה רוצה הוא תוצאה מהירה, כמעט מהיום להיום. אם מדובר בעסק חדש שרוצה שיכירו אותו מהר, למשל, זו דרך פעולה הגיונית מאוד.

עסק שרוצה לקדם חזק מוצר מסוים או להודיע על מבצע מכירות מובהק, יפעל כך. יש להביא בחשבון שצורת הפרסום הזאת מצריכה תקציב פרסום שעשוי לתפוח. לכן, קמפיינים ממומנים צריכים להיות מתוכננים מראש וכן מומלץ מאוד לבצע מעקב אחר תוצאות בזמן אמת. זו הדרך לשפר קמפיינים תוך כדי תנועה.

כוחו של שילוב

האמת היא שעבור הרבה עסקים זה לא שאלה או "או זה או זה". אין שום מניעה לשלב בין קידום אתרים אורגני לבין קידום ממומן. מכיוון שמדובר בטכניקות שונות ומשלימות, כל מה שצריך זה לתכנן את המינון. מפעם לפעם להשקיע יותר בקידום הממומן ופרסום מובהק, תוך תחזוקה מתמדת של הצד האורגני שממשיך להביא תוצאות לאורך זמן.

> מידע מקצועי והמלצות נוספות ניתן לקבל באמצעות אתר קילרמדיה!