מה נחשב לפריצה חוקית? ומתי מנעולן חייב להזעיק משטרה על פי חוק? 

פריצה משפטית:

פריצה היא פעולה של גישה למערכת המחשב או הרשת של מישהו ללא הסכמתו. פריצה קשורה לעתים קרובות לפעילויות פליליות. עם זאת, פריצה יכולה להיות חוקית אם היא נעשית למטרות אתיות וחוקיות. פריצה משפטית היא תהליך של בדיקת אבטחת רשת מחשבים כדי לגלות נקודות תורפה שיכולות להיות מנוצלות על ידי האקרים ותיקון נקודות תורפה אלו לפני שמתקפה בפועל. פריצה משפטית נקראת לפעמים גם "פריצה אתית" או "פריצה כובע לבן".

חוקים ותקנות:

לכל מדינה יש את הכללים והתקנות שלה הקשורים לפריצה. בארצות הברית, חוק הונאה והתעללות במחשב (CFAA) הוא החקיקה העיקרית המטפלת בהפרות הקשורות לפריצה. ה-CFAA אוסר על גישה בלתי מורשית למערכות מחשב ורשתות ויירוט של תקשורת אלקטרונית. פריצה חוקית מותרת בנסיבות מסוימות, כגון כאשר חברה שוכרת האקר כדי לבדוק את אבטחת הרשת שלה או כאשר חוקר אבטחה מזהה פגיעות ומדווח על כך לבעל המערכת או ליצרן.

פרטים אודות מנעולן בדרום באתר

מתי מנעולן חייב להתקשר למשטרה על פי חוק?

מנעולנים הם בעלי מקצוע מיומנים המתמחים בהתקנה ותיקון מנעולים ומערכות אבטחה. הם נקראים בדרך כלל כאשר אדם איבד את המפתחות שלו או כאשר המנעולים שלו זקוקים לתיקון. עם זאת, ישנם מצבים מסוימים בהם מנעולן יצטרך להתקשר למשטרה על פי חוק.

במידה ומנעולן נקרא לפתוח מנעול ומצא ראיות לפריצה או אם התעסקו במנעול, הוא מחויב על פי חוק לפנות למשטרה. הסיבה לכך היא שלמנעולן יש סיבה להאמין שהמנעול נפרץ, וקיימת אפשרות שהפורץ עדיין נוכח או אולי נמלט מהמקום.

באופן דומה, אם מנעולן נקרא לפתוח מנעול ומוצא בתוכו אדם שטוען כי הוא ננעל, על המנעולן להתקשר מיד למשטרה. הסיבה לכך היא שהאדם נאלץ להיכנס בכוח לבניין או שהוחזק בניגוד לרצונו.

מידע נוסף באתר https://www.avishay-m.co.il/

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל הסיבות לא לנקות את ספת הבד שלכם באופן עצמאי
לאור השימוש הרב בספות בסלון מצטבר בהם הרבה מאד אבק ופסולת. כאשר מנקים אותם באופן שוטף לא מצליחים...
קרא עוד »
נוב 19, 2020
חידוש רישיון לאופנוע ים
בדיוק כמו רישיון נהיגה אשר זקוק לחידוש כל מספר שנים גם את רישיון אופנוע הים שלכם עליכם לחדש אחת...
קרא עוד »
אפר 17, 2021
שלא תצטרכו – וטרינרים לשעת חרום באשדוד
כאשר הכלב או החתול, או חיית מחמד אחרת, שלנו חשים ברע ודורשים טיפול מיידי – נצטרך להביא אותם לבדיקה...
קרא עוד »
אוק 17, 2019