חטיפי חלבון לנשים – איפה קונים? 

אם אתן מחפשות כמות של חלבון נכונה, רצוי מאוד ללכת על עשר גרם חלבון במינימום לכל חטיף. כרגע זה חטיף שמכיל בתוכו חלבון מי גבינה, אפונה, או לחילופין משהו שמבוסס על חלבוני ביצה. 

דבר נוסף הוא עניין הסיבים, בין אם בוחרים חטיפי חלבון לנשים או גברים חשוב מאוד לבדוק את כמות הסיבים שעוזרים לחלבונים להפוך את תחושת השובע והמלאות שלכם למושלמת. כאמור, סיבים במזון הם בהחלט בונוס גם לעיכול שלכם ולכן, אם אתן מחפשות חטיף טוב, אל תוותרו על כך. 

כמו כן, יש בהחלט עניין למצוא חטיף שניתן לעכל אותו, בריא, אחד כזה שאפשר לשים בין הארוחות וכך להשלים את כל התזונה היומי שהגוף צריך. 

כמה סוכר יש בחטיף? 

אחד הדברים הלא פחות חשובים זה לחפש חטיף שאין בו יותר מדי סוכר, חשוב מאוד למצוא שכן תהיה הרגשה של משהו מתוק ועדיין, אם מחפשים חטיף רצוי לנסות וללכת על חטיף שלא מעלה רמות של סוכר בדם ולא מבוסס על ממתיק מלאכותי שעלול גם הרבה פעמים לגרום לבעיות עיכול. 

סוף מעשה במחשבה תחילה – ככה בוחרים חטיף 

בסיכומו של דבר, אפשר לקחת את החטיף והוא יהיה חלק מארוחה, או שהוא יהיה החלק מארוחת ביניים אבל עדיין ישמש את הדרישה, חלק מחלבון, השלמה לתזונה. 

בגדול, רצוי לבחור חטיף שיש בו כמות חלבון מכובדת, כמות סיבים טובה ובסופו של דבר שהוא נקי ממתיקים מלאכותיים שאינם בריאים. כמו כן, חשוב למצוא חטיפים העשויים מחומרים טובים ומלבד כמות החלבון יש לבדוק כי המרכיבים אכן מזינים ונכונים ובסופו של דבר לא מושתתים רק על כמות חלבון אלא הרבה מעבר לכך. מידע נוסף באתר https://www.proud.co.il/