5 מערכות לניהול עסק מהבית

5 מערכות לניהול עסק מהבית

עבודה מהבית היא דבר שכיח, ולא רק בשל התפרצותו של נגיף הקורונה בישראל. עם זאת, לאחרונה (ובשל התפשטות הנגיף) רבים עברו לעבוד מהבית, ואף בעלי עסקים החלו לנהל את העסק מביתם הפרטי. כדי שתוכלו לנהל את העסק באופן המיטבי, טוב לדעת שיש מערכות מצוינות שיכולות לסייע לכם באופן ניכר. הנה 5 מהן:

מערכת לניהול לקוחות

מערכת CRM לניהול לקוחות היא אחת המערכות האידיאליות ביותר לבעלי עסקים. מעבר לעובדה שהיא מאפשרת לנהל את תיקי הלקוחות באופן אופטימלי, היא מאפשרת לשלב גם את ניהול החשבונות ואף לנהל את המשימות – מה שהופך אותה ליעילה עבור כל עסק. crm לניהול משימות מתקדם היא מערכת מאוד פופולארית, והיא בהחלט מסייעת לניהול העסק באופן ניכר.

זום

אפליקציית "זום" היא אחת המערכות הטובות ביותר לניהול פגישות מרחוק, ולו כי היא מאפשרת לכמות גדולה יחסית של משתתפים לקחת חלק בשיחה. מלבד זאת, ניתן לשתף מסך בשיחה, להציג מצגות ולהעביר מידע באופן מסודר ומושכל בין משתתפי הפגישה.

קליק אפ

מערכת קליק אפ היא מערכת לניהול משימות, כשלא מדובר במערכת שרק מסדרת בעבורכם את המשימות, אלא שניתן להוסיף הערות, רמת דחיפות ואפילו לתזמן משימות בהתאם ללוח הזמנים שלכם. זוהי מערכת שמאפשרת לעבוד מול העובדים באופן חכם, כך שתוכלו לעקוב אחרי תהליכי העבודה שלהם ולראות את ההתקדמות גם אם כל אחד עובד מביתו הפרטי.

סלאק

צ'טים צוותיים הפכו לאחרונה לאחד הכלים השימושיים ביותר לעבודה מהבית. הכירו את "סלאק": תוכנה נהדרת להתכתבויות פנים ארגוניות, כשניתן אף להקים קבוצות מסודרות לפי נושאים ולנהל שיחות בין העובדים ובין המחלקות.

תוכנה להנהלת חשבונות בענן

תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט עשויה להיות נהדרת בעבור רבים, ולו כי ניתן לנהל את כל החשבונות, ההוצאות וההכנסות של העסק במקום אחד. המערכת נמצאת על ענן, וניתן לגשת אליה מכל מקום בארץ ובעולם – כל עוד אתם מחוברים לרשת.

כיום יש לא מעט כלים ומערכות שמאפשרים לנהל את העסק מהבית. רכשו את המערכות האידיאליות ביותר בעבורכם, ותוכלו גם אתם לנהל את העסק באופן מושכל – מבלי לצאת מהפיג'מה.

כתוב/כתבי תגובה