ספרי שמע – העתיד אחרי הקורונה

ספרי שמע הם המצאה גאונית ומוצלחת במיוחד. בתחילת הדרך המטרה הייתה להקל על העיוורים ועל אנשים בעלי לקות קריאה אשר יוכלו כך להקשיב לסיפור במקום לקרוא. אך עם הזמן ובמיוחד לאחר הקורונה, מדובר בשיטה נפלאה ויעילה גם לציבור כולו. למידע נוסף בקרו באתר ניב הוצאת ספרים!

רכישת ספרים בחנויות הספרים בעידן הקורונה 

עידן הקורונה יצר התנהלות חדשה בכל הקשור לניקיון ולהיגיינה. כאשר אדם רוכש ספר בחנות או אפילו רק מעלעל בו, עוברת בו המחשבה, מי נגע בו קודם? הספרים עוברים המון ידיים בהליך הייצור לאחר מכן בהליך ההפצה עד שהם מגיעים לחנות הספרים. כאן, הרבה מאד אנשים קוראים את המלל בכריכה האחורית, פותחים וקוראים כמה שורות באחד העמודים, מניחים את הספר שוב בערמת הספרים, או רוכשים אותו.

אי הוודאות בנושא זה, דוחקת לפינה את הקונים הפוטנציאליים והם מחפשים דרכים אחרות כדי ליהנות מספרים מרתקים ואיכותיים בתחומים האהובים עליהם, דרמה, מתח, רומנטיקה, ביוגרפיה ועוד.

ספרי שמע – העתיד אחרי הקורונה

הפתרון הנפלא הוא ספרי שמע. הלקוח בוחר מהו הספר אשר אותו הוא רוצה לשמוע ורוכש או משכיר את ההקלטה שלו. בשעות הנוחות לו הוא מקשיב להקלטה שהיא בטיב מעולה, נהנה מכל התיאורים המדויקים וחש שהוא ממש אחת מהדמויות בספר. היתרון הגדול הוא שהלקוח יכול לבצע פעילויות שונות לדוגמה לחתוך סלט במטבח ובמקביל ליהנות מהדפים הנוספים בספר השמע שבחר. 

בכל רגע נתון הוא יכול לעשות הפסקה ולהמשיך ליהנות מספר השמע במועד פנוי אחר. רבים מהישראלים מרגישים שזו אחת האפשרויות הנוחות ביותר עבורם והקורונה יצרה עבורם פתרון נפלא, הם לא נוגעים בספרים ומישהו אחר מקריא עבורם את הספרים בחן רב תוך הדגשת מלוא ההתרחשויות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גם למנהלים ולבוסים מגיע – פנקו את הבוס במתנה ייחודית
כולנו מכירים את כל הקונספט של מוצרי פרסום ומתנות, בפרט מתנות לחג לעובדים וללקוחות. אבל מה לגבי...
קרא עוד »
ספט 18, 2019
התחדשות עירונית במרכז
התחדשות עירונית היא תהליך שמטרתו לשפר את איכות החיים בערים ויישובים. זהו מכלול של יוזמות ומדיניות...
קרא עוד »
אוג 04, 2022
שרשראות לגברים – בחרו בסטודיו מוכר
אם תרצו לקנות שרשראות לגברים ולדעת כי אתם משיגים מענה מצוין בכל הנוגע לאיכות הייצור של השרשרת או...
קרא עוד »
ספט 01, 2021