ריהוט משרדי – למי הוא באמת מתאים?**
עם הרבה אפשרויות של כסאות, שולחנות ורהיטים משרדיים, קל להתבלבל ולשאול את עצמכם האם אתם באמת צריכים כל זה. אז הבה נבחן את זה:
למשרדים ועסקים קטנים – ככל שמדובר בעסקים קטנים יותר עם צוות לא גדול, הדרישות לריהוט של מליון כסאות הן בסיסיות למדי. שולחנות פשוטים, כסאות נוחים וארונות אחסון יספקו את העיקר.
למשרדי היי-טק – לעומת זאת, בתחום ההיי-טק והמחשוב כבר נדרש ריהוט משוכלל יותר. מדובר לא רק בצורך בנוחות גבוהה, אלא גם במרחבים המיועדים לחדרי ישיבות, מעבדות ומשרדי פיתוח.
למשרדי תכנון – בדומה, מקצועות כמו אדריכלות והנדסה דורשים ריהוט ספציפי – לוחות תכנון, שולחנות גדולים ונרחבים וגם כסאות עם גב גבוה לישיבות ממושכות.
למרכזי שירות ותמיכה – סביבות עבודה בהן נדרש שירות לקוחות וקבלת קהל, חייבים ריהוט שמכוון לנוחות הלקוחות. כסאות מרווחים עם ריפודים רכים ושולחנות מקבלת פנים הם חלק מזה.
למשרדים קומפקטים – ברוב המקרים, משרדים לא גדולים יזדקקו גם לריהוט קומפקטי וחסכוני במרחב. לכן שילוב רהיטים צמודי קיר, מתקפלים והניתנים לשינוי מיקומם יהיה רצוי.
למי שזה לא רלוונטי? – לעיתים, כשמדובר בעובדים עצמאיים או משרד ביתי זעיר, מספיק גם ריהוט ביתי רגיל וזול יחסית, שאינו מיועד ספציפית למשרדים.
לפעילות מאומצת – בחלק מהעבודות הדורשות פעילות גופנית ותנועה, עדיף לוותר על ריהוט משרדי ולהעדיף ריהוט כללי יציב וחסין מאזורים נוספים במבנה.
סיכום – ריהוט משרדי איכותי או ריהוט לבתי קפה של מליון כסאות הוא השקעה גדולה שצריכה לענות על הצרכים הספציפיים של הארגון. לא כדאי להתפשר כשמדובר בנוחות העובדים, אך גם אל תקנו ריהוט מוגזם ויקר שלא יתאים באמת למטרה.