כך תבחרו סטנדים לתאורה

שימוש נכון בתאורה הוא דבר שמצריך הבנה וניסיון. על במה או על רחבת הריקודים יש צורך בבחירה נכונה של גוף התאורה, אך גם בבחירה נכונה של סטנדים לתאורה, שיאפשרו את מיקומו של גוף התאורה היכן שתתקבל התוצאה הרצויה ביותר לכם.

איך לדעת איזה סטנד יתאים?

הכל תלוי באירוע המדובר. באופן כללי, עולם הסטנדים מתחלק לשני סוגים עיקריים: סטנדים לגופי תאורה קלים, וסטנדים לגופי תאורה כבדים.

הסטנדים לגופי התאורה הקלים הם בעלי שלוש רגליים ומוט מתכוונן, שאליו מחובר גוף התאורה. יתרונם של הסטנדים האלו הוא המשקל הנמוך שלהם, דבר שבזכותו ניתן לפרוס בקלות את התאורה בחלל או להזיז אותה ממקום למקום באופן קל יחסית. לא מומלץ להשתמש בהם לצורך העמסת תאורה כבדה, כי חוזקם מוגבל לצורך כך. אם בחרתם בסוג כזה של סטנד, יש לקחת בחשבון את הגובה שלהם ואת יכולת הנשיאה שלהם. כדאי גם לבדוק שבסיס העמידה שלהם רחב כמה שניתן, דבר שמקנה להם יותר יציבות.

לסטנדים של גופי התאורה הכבדים יש מבנה מאסיבי יותר ובעל משקל גבוה יותר בהשוואה לסוג הראשון, מכיוון שעליהם לשאת גופי תאורה כבדים יותר. יתרונם של אלו הוא יציבותם גם בתנאי חוץ, כמו רוח למשל.

סטנדים מסוג זה כוללים גם חיבורים המאפשרים את התקנת של רכיבי תאורה שונים מלבד גוף התאורה, כמו מערכת סאונד ועוד.

במידה ואתם בוחרים בסטנד מסוג זה, חשוב לשים לב שאחת הידיות לא משתחררת. דבר כזה יכול לגרום לנפילה של הסטנד ולנזק כבד לגופי התאורה. בבואכם לרכוש סטנד כזה, מומלץ לבקש מוצר עם מנגנון נעילה עצמית, שמונע נפילה לא צפויה של המוט.

לסיכום,

מומלץ להגיע לחנות כשאתם יודעים מראש מהו הצורך שלכם, לאיזו מטרה מיועד הציוד ועוד. ככל שתדעו פרטים רבים יותר על ייעודו, כך גם המוכר בחנות יוכל להציע לכם מוצר יותר רלוונטי ובפחות זמן. בנוסף, אם אתם עדיין מתלבטים לגבי סוג המוצר, תמיד תוכלו להתייעץ עם המוכר ולקבל ממנו את ההצעה הטובה ביותר בשבילכם.

בהצלחה!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טבעות לנשים – איך לבחור את הטבעת המושלמת
טבעת היא תכשיט שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיו. יש כאלה שמתאימות יותר לערב, יש כאלה שמתאימות ליום יום, אבל...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
איפה מוצאים טכנאי לחדר קירור?
ישנם מקומות רבים שבהם תוכלו למצוא טכנאי לחדר קירור, אך המקום הנפוץ ביותר הוא חברת HVAC המקומית שלכם....
קרא עוד »
אפר 02, 2023
וילות עם בריכה פרטית
וילות וצימרים עם בריכה פרטית מבודדת, היא דרישה בסיסית עבור כל צימר המיועד לחרדים, אחד הדברים הבסיסיים...
קרא עוד »
אוג 16, 2021