איך לתחזק משאבות פילטר בבריכה שלכם?

כל בריכה ביתית מחייבת תחזוקה קבועה ונכונה כדי לשמור על המערכות של הבריכה ולמנוע מצבים של נזקים מצטברים. בין המערכות חייבים להתקין בכל בריכה משאבות פילטר. אלו משאבות שממלאות תפקיד חשוב מאוד בשמירה על ניקיון מי הבריכה. זאת באמצעות סינון רציף של המים בפילטרים המתאימים. כך המים לא צוברים נזקים בגין עמידה במקום אחד ללא תזוזה. כמו כן המים עוברים ניקוי וטיהור באופן יסודי, דבר שמונע התפתחות חיידקים, ירוקת ותופעות לא רצויות נוספות.

תחזוקה נכונה של משאבות פילטר

בכל בריכה יש משאבות פילטר. המשאבות הללו עובדות ברצף בכל עת שהבריכה מלאה במים. הם שואבים את המים, מעבירים אותם במערכת הסינון, ולאחר מכן מחזירים אותם לבריכה נקיים וצלולים. אך היות והמשאבה ממלאה תפקיד חשוב כל כך בבריכה, צריך להקפיד על אחזקה נאותה של המשאבה. זאת כדי למנוע מצבים של בלאי ונזקים שעלולים לגרום להשבתה של המשאבה וליציאה מכלל שימוש.

באופן כללי צריך להקפיד על אחזקה נאותה של המשאבות. לרוב בעת ההתקנה תקבלו הנחיות מאנשי המקצוע לגבי התחזוקה הנכונה של המשאבות של הבריכה. לרוב יומלץ על ניקוי פילטרים אחת לתקופה, כדי לשמור על המערכת תקינה ויעילה. כמו כן חשוב לבצע מפעם לפעם בדיקה מקצועית של המערכת. זאת כדי להבטיח שהמשאבות פועלות כראוי וכי לא נוצר מצב של נזק בגין תקלה כזו או אחרת.

תחזוקה נכונה – הסוד לשימוש משביע רצון

חובה לזכור כי תחזוקה נכונה של הבריכה שלכם היא תנאי בסיסי לשימוש משביע רצון. בריכה נוטה לצבור נזקים ולכלוך במידה והיא אינה מתוחזקת היטב ובאופן יסודי וקבוע. קבלו הדרכות לגבי תחזוקה נכונה של הבריכה, והקפידו לבצע את הפעולות הנחוצות במועד. למידע אודות משאבות חול

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 מערכות לניהול עסק מהבית
עבודה מהבית היא דבר שכיח, ולא רק בשל התפרצותו של נגיף הקורונה בישראל. עם זאת, לאחרונה (ובשל התפשטות...
קרא עוד »
אפר 07, 2020
קרמים לפנים – איך בוחרים?
קרמי פנים הם חלק מרכזי בשגרת היופי של נשים. הם עוזרים לשמור על מראה עור בריא וזוהר. קרמים לפנים הם צורה...
קרא עוד »
נוב 21, 2022
מה הוא הטרדה טלפונית ואיך להתמודד עם זה?
הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים לעשות דברים מאוד לא נעימים, דברים שיכולים לפגוע בנו, בדיוק כפי שהיא יכולה...
קרא עוד »
אפר 28, 2020