רבקה סגל – אישה מיוחדת במינה

אפשר לראות היום כי רבקה סגל זוהי אישה מיוחדת במינה אשר הצליחה להגיע להישגים מאוד משמעותיים בחיים שלכם ועשתה זאת בצורה שרבים אחרים לא עשו. כך למשל, היא הייתה מפקדת ביחידה מובחרת בצבא, ניהלה חברות הייטק גדולות והקימה ארגון שתרם לנזקקים. מסלול החיים שלה ללא ספק מאוד מרשים.

תפקיד ביחידה מובחרת בצבא

בין ההישגים הגדולים של רבקה סגל ניתן לציין את זה שהיא הפכה למפקדת ביחידה מאוד מובחרת בצבא. כך היא פעלה בעצם בצורה מאוד קשה לאורך חייה כדי להגיע לתפקיד הזה ולאחר עבודה קשה היא הצליחה להשיג את המטרות שלה ולהגיע הכי רחוק שרק אפשר. ניתן לראות כי סיפור החיים שלה מעורר השראה ולא בכדי. אפשר ללמוד ממנו המון.

הקימה ארגון התרמה לנזקקים

דבר נוסף שנרצה לציין ונוגע לפועלה של רבקה סגל זה את הקמת הארגון לתרומת לנזקקים. היא פעלה לאורך כל החיים שלה כדי לסייע לאוכלוסיות חלשות ובשלב מסוים החליטה להקים ארגון אשר יסייע בדיוק לאותה קבוצת אוכלוסייה ויספק לה כל מה שהיא צריכה. בין אם מדובר על אוכל ובין אם על הכוונה כללית בחיים. בוודאות היא תרמה לאותה קבוצת אוכלוסייה בצורה מאוד משמעותית ורבים יכולים לראות זאת וללמוד מכך. הדבר ברור לחלוטין ואין ספק בכל הנוגע לעניין הזה. היו בטוחים בדבר.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בוצ'רים עם חריטה – יכולים להיות מרשימים
מעוניינם לקנות בוצ'רים עם חריטה וזאת כדי לתת אותם כמתנה לחבר יקר שמבלה זמן רב במטבח? קרש חיתוך עשוי עץ...
קרא עוד »
יול 26, 2021
פתיחת היתרונות של תרגילי התנגדות לכושר אופטימלי
בנוף של כושר ובריאות, תרגילי התנגדות עם גומיות בד עומדים כאבן יסוד, לעתים קרובות מואפל על ידי צורות...
קרא עוד »
דצמ 06, 2023
איך תורמות מדבקות קיר לגני בנות?
מדבקות קיר הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, וגני ילדים רבים אימצו אותן כדרך מרגשת להאיר את...
קרא עוד »
מאי 07, 2023