מעבדת LEM – בדיקת HPV

וירוס הפפילומה האנושי יכול לעבור במגע בין בני אדם וגם במגע מיני. כמשתמשים בקונדום, פוחת הסיכוי להדבקה פוחת משמעותית, אך הוא עדיין קיים בין המגע בין האשכים לפות. מעבדת LEM עורכת בדיקת HPV תוך כדי שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם. המעבדה מעניקה את שירותיה למרכזים רפואיים וקופות חולים בכל רחבי הארץ.

כדי לעשות את הבדיקה הזו על האישה לפנות אל הגניקולוג. לאחר הבדיקה אצל הגניקולוג, מעבירים את החומר אל מעבדת LEM, והיא תבצע סקירה גנטית על מנת לזהות האם הווירוס נמצא בגוף. הטכנולוגיה המתקדמת בה עושה שימוש המעבדה מאפשרת לזהות את הווירוס ברמת דיוק גבוהה ביותר.

מה עושים עם נדבקת בנגיף HPV?

במצב כזה צריך להבדיל תחילה בין הזנים השונים של הווירוס. אם מדובר בווירוס אשר יכול לגרום לשינויים בתאי הגוף, הדבר צריך לעורר חשד ולהוביל לכך שהאישה תהיה במעקב ותערוך בדיקת פאפ לעתים קרובות כדי לראות האם ישנה אינדיקציה להתפתחות תאים סרטניים בגוף.

באמצעות בדיקות PAP, אשר עושים אצל מעבדת LEM, ניתן לזהות ברמת דיוק מרבית שינויים בגוף כמו שינויים של התאים או הרקמות בצוואר הרחם. על סמך המידע הזה אפשר להחליט בדיוק איך לפעול ולהבין מהו הטיפול הרפואי שאישה זקוקה לו בסופו של דבר, עוד בשלבים המקדימים.

בדיקת פאפ לנשים נשאיות HPV

כל אישה שאובחנה בתור נשאית HPV צריכה להיות עם יד על הדופק ולהיות יותר ערה לשינויים שיכולים להתרחש בגוף שלה. באמצעות בדיקת פאפ ניתן לקבל את כל המידע הדרוש כדי להבין בדיוק האם השינויים הללו עלולים להעיד על התפתחות סרטנית. בהתאם לכך צריך להחליט איך לפעול בסופו של דבר ולקבל את ההחלטה הנכונה עם הרופא.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך לדעת לפני שרוכשים עגילי יהלום?
למרות שחיקויי היהלומים היום נראים כל כך טובים, עדיין אין כמו להרגיש ולמשש משאב נדיר ויפיפייה של...
קרא עוד »
ינו 31, 2021
חזרה לבית הספר: האם אפשר לחסוך בעלויות ציוד?
כל הורה בישראל כבר יודע מזמן – שילוב של הילדים במערכת החינוך, אפילו כשמדובר בילדים הזכאים לחינוך...
קרא עוד »
ספט 26, 2020
איזה חומרים למדפסת תלת מימד מתאימים להדפסת אבטיפוס?
חומרים למדפסת תלת מימד שונים במקצת מהמסורתיים. הם יכולים לשמש להדפסת אבות טיפוס או אפילו ייצור בקנה...
קרא עוד »
מאי 03, 2023