הסרת שיער גברים – למה ואיפה לעשות את זה

עד אמצע שנות התשעים, המחשבה שגבר יסיר שיער היתה נשמעת דמיונית. זה נגד את כל הרעיון של הגבריות כפי שהיא הוצגה לא פעם בתרבות, בין אם זה בקולנוע או בטלוויזיה. הסרת שיער היה עניין נשי לגמרי. 

מאמצע שנות התשעים וביתר שאת משנות האלפיים, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר גברים אשר מסירים שיער על בסיס קבוע, בין אם זה ברגליים, בין אם זה בחזה, בגב ובמקומות אחרים בגוף. לא רק שגברים עושים את זה, הרי שהם לא חשים בושה להודות בכך, לדבר על זה וגורמי מקצוע שמתמחים בנושא, מציעים מגוון חבילות של הסרת שיער גברים. בדרך כלל מדובר על חבילות הסרת שיער בלייזר, אינפרא אדום ואמצעים טכנולוגיים אחרים. 

לפני שנסביר איפה אפשר לעשות את זה, צריך להבין מדוע גברים בוחרים להסיר שיער. ובכן, יש לכך כמה סיבות: ראשית, אסתטיקה, היום ברור לכולם ששיער גברי במקומות מסוימים, בצורה עבה וגסה, הוא איננו דבר יפה וגם לא בהכרח גברי. שנית, יש גברים שבוחרים לעשות זאת מסיבות מקצועיות, למשל, ספורטאים, אמנים ועוד. שלישית, הסרת שיער יכולה למנוע בעיות של היגיינה. 

איפה אפשר להסיר שיער

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מקומות שונים בהם ניתן להסיר שיער. למשל, אפשר להסיר אצל קוסמטיקאיות שמתמחות בכך, רופאי עור שמתעסקים בנושא וכן במרכזים רפואיים שמבצעים טיפולי אסתטיקה לגברים ולנשים, ובין היתר גם מציעים שירותי הסרת שיער גוף לגברים. 

חשוב לציין, שבכל אחד מהמקומות הנ"ל, יש לבחון בדיוק מה הוא מציע מבחינת איכות, מבחינת סגנון וכן מבחינת אחריות על הטיפול. מעבר לכך, יש לבדוק איך בדיוק הטיפול נערך ובמשך כמה זמן עד שמקבלים את התוצאה הסופית. 

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להפיק ערב חברה מוצלח?
הפקת ערב חברה זה לא דבר קל כל כך. במיוחד אם יש לנו מטרה להפיק אותו על הצד הטוב ביותר, ולהשיג תוצאות...
קרא עוד »
מאי 23, 2020
השכרת ציוד טיפוס
טיפוס הוא ספורט פופולארי כרגע. זוהי דרך טובה להתאמן ולהישאר בכושר. על מנת לקבל את החוויה הטובה ביותר,...
קרא עוד »
ינו 04, 2023
כסאות לבית ספר – למה שווה להשקיע בהם?
ריהוט לבתי ספר ממלא תפקיד חשוב ביעילות הלמידה של התלמידים. נוחות, יציבה ותמיכה כולם משפיעים על...
קרא עוד »
מרץ 25, 2020