האם כדאי להזמין ארוחת שף לערב החג

למה להזמין ארוחת שף לערב החג? בכל משפחה יש את אלה שיותר מעורבים בהכנות לערבי החגים ולכן בימים ובשעות שקודמים לערב החג הם מאוד עמוסים וכך גם במהלך הארוחה בכל פעם שצריך להגיש מנות לשולחן האורחים היקרים. כך נוצר מצב בו אלה שהכי משקיעים במשפחתם ובחבריהם ומכינים ארוחה מכל הלב לא זוכים ליהנות כראוי.

איך להימנע מעומס הסידורים שבערב החג

כדי להימנע מהמצב הזה ולאפשר לכל בני המשפחה והחברים ליהנות מנוכחות כולם, אפשר לשקול בחיוב להזמין שף שיכין ארוחה ברמה גבוהה ושישחרר את כל בני המשפחה והחברים לעשות את מה שאמורים לעשות בחג: לשוחח, להתעדכן על חייהם אחד של השני, לצחוק וכמובן להתענג על ארוחה טעימה להפליא!

להזמנת שף פרטי עד לבית היכנסו לאתר קוויזין א פריז

למה בעצם כדאי להזמין ארוחת שף לערב החג?

ארוחת שף בערב חג היא חוויה מיוחדת וזאת לא רק מכיוון שהיא משחררת את מי שבדרך כלל אחראי על קניית המצרכים והכנת האוכל אלא גם כי:

  1. זה מאפשר לאכול את המטעמים החגיגיים בגרסאות גורמה בין אם מדובר במטבח האשכנזי עם הגעפילטע פיש, הקנעידלאך, או אם מדובר במטבחי המזרח המציעים מגוון רחב יותר של מנות כגון: כבש ממולא, חריימה, מרק חרירה, מפרום והסלטים המגוונים כל כך כמו מטבוחה, חציל בלאדי, גזר חריף, פלפלים קלויים והרשימה פשוט אינסופית. ואינסופיות הן גם האפשרויות: תחשבו על קניידלאך ממולא. במה הייתם ממלאים אותו? ומה עם געפילטע פיש מדג חרב במקום קרפיון? חציל בלאדי עם טחינה שהוכנה עם כורכום במקום לימון ושום הוא גם להיט שיכול לגרום לכם לשכוח מהמנה העיקרית שיכולה להיות גם היא מיוחדת לא פחות.
  2. אפשר ליהנות ממנות מעדות אחרות. אפשר לפתוח אצלכם בבית בערב החג מסעדה מרוקאית, פרסית, תוניסאית או אפילו בוכרית וליהנות ממאכלים שאתם בכלל לא רגילים אליהם או שאפילו לא שמעתם עליהם. זה עשוי לחרוט את ערבי החגים שתארחו כחוויות בלתי נשכחות אצל מי שתזמינו. ואם כבר להשתולל במחשבות, למה שאשכנזיים לא יוכלו גם לארח מימונה בסוף חג הפסח? למה לא? הנה ההזדמנות שלכם לסגור את הפער הזה שבואו נסכים – הוא בגדר חור בהשכלה. מי שלא היה במימונה מימיו לא חווה את חג הפסח עד הסוף.
  3. מתפנה זמן לתעד את האירוע היטב. כמו שמתפנה זמן בעצם לחוות את ערב החג עם המוזמנים, נשאר גם זמן לתפוס את הסמרטפון או את המצלמה ולצלם את הרגעים האלה בהם תכלס נוצר ההווי המשפחתי לדורי דורות.

הזמנת ארוחת שף לערב החג מאפשרת לזכור את ערבי החגים כעמוסים בחוויות משותפות, רגעים מצחיקים, ואהבה וכמובן מזון ברמה אחרת, כל זאת במקום עומס עבודה כבד ולחץ. אי אפשר להתעלם מהעובדה שאוכל מעודן מותיר חותם שאין כמותו בזכרוננו.

בואו תספקו למשפחתכם חוויה מקסימה של טעמים. הזמינו את חווייה המיוחדת הזו עוד היום.

למידע נוסף קוויזין א פריז

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי נשים
נשים רבות אוהבות להתחדש בנעליים חדשות מידי תקופה. אין זה משנה אם שבוע שעבר הן קנו זוג, או שלפני יומיים...
קרא עוד »
יונ 21, 2021
פעילות לתשרי – רעיונות מומלצים להפעלות בנושא חגי תשרי
חגי תשרי אלו חגים שמכילים בתוכם הרבה מאוד מושגים, פרטים והלכות. לא פלא שפעילויות בנושא יכולות להיות...
קרא עוד »
אוק 30, 2020
מסלולי טיולים במרכז – לצאת להרפתקה עם מדריך או לבד?
אנשים רבים בוחרים לטייל בחיק הטבע בסופי שבוע, בחגים ובזמן הפנוי. מדובר על דרך נפלאה לנקות את הראש,...
קרא עוד »
דצמ 02, 2019