איזה חומרים למדפסת תלת מימד מתאימים להדפסת אבטיפוס?

חומרים למדפסת תלת מימד שונים במקצת מהמסורתיים. הם יכולים לשמש להדפסת אבות טיפוס או אפילו ייצור בקנה מידה גדול. נדון בסוגים השונים של חומרי מדפסת תלת מימד ובגורמים המשפיעים על התאמתם להדפסת אב טיפוס.

חומרים למדפסת תלת מימד לשימוש מקצועי

כולנו אוהבים להתנסות בחומרים ובטכניקות חדשות. אבל חשוב גם לדעת אילו מהם יתאימו לאב טיפוס. החומרים למדפסת תלת מימד משמשים לרוב בתחומים שונים כגון אדריכלות, ריהוט, מכשור רפואי, אלקטרוניקה ועוד. ישנם סוגים רבים ושונים של מדפסות תלת מימד הזמינות בשוק ולכל אחת מהן מאפיינים ומאפיינים משלה. 

כדי לאפשר תוצאה טובה, הדפסת תלת מימד צריכה להיות מסוגלת לייצר את החומרים הדרושים. במקרה זה, עלינו לדעת את תכונות החומר של כל חומר וכיצד ניתן להשתמש בו בצורה הטובה ביותר באב טיפוס.

חומר מצוין הוא כזה שיכול להדפיס בקנה מידה גדול ללא עיוות. החומרים הטובים ביותר הם שקופים כך שתוכל לראות את התקדמות הפרויקט שלך כאשר הוא מודפס. לדוגמה, ישנם שרפים רבים שניתן להשתמש בהם בייצור לוחית מדפסת תלת מימד, כך שברור כיצד הם יכולים להדפיס אבות טיפוס באיכות גבוהה מבלי להינזק או להתעוות יותר מדי מחום או לחץ בזמן ההדפסה. 

מגוון חומרים למדפסות 3D באתר https://dfus3d.com/product-category/printable-raw-materials/

החומר הנפוץ ביותר בשימוש בהדפסת תלת מימד הוא פלסטיק ABS. הסיבה העיקרית לכך שפלסטיק ABS מועדף על ידי אנשים רבים היא בגלל החוזק והעמידות שלו, מה שהופך אותו למתאים למטרות אב טיפוס. עם זאת, ישנם גם חומרים אחרים שניתן להשתמש בהם למטרות אב טיפוס כמו PLA או TPU (פוליאוריתן תרמופלסטי). כדי לוודא שאתה בוחר את החומר הטוב ביותר עבור אב הטיפוס שלך, תוכל להתייעץ עם מומחה.  מידע נוסף באתר https://dfus3d.com/

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנאות לנשים: סדנאות העצמה נשית
כולנו מודעים לתנועת #MeToo. אבל מה זה בעצם? זהו קמפיין להעלאת המודעות להטרדה מינית ותקיפה מצד נשים. זה...
קרא עוד »
אפר 02, 2023
איך משחקים מסייעים לפיתוח מחשבה מתמטית?
כל הורה ידוע שמשחקים לילדים מעבירים לילדים את הזמן הפנוי שלהם בכיף והנאה גדולה. כמו כן, כל הורה יודע...
קרא עוד »
אוג 11, 2020
היסודות הבלתי מוזכרים: חשיפת גורמים נסתרים בבחירת מקומות לאירועים קטנים
כשזה מגיע למציאת מקום לאירוע קטן, רוב האנשים מתמקדים במובן מאליו: מיקום, מחיר ואווירה. למרות שאלו ללא...
קרא עוד »
אוק 18, 2023