הקרקס של היום והקרקס של פעם – מה אסור היום לקיים בקרקס?

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בקרקסים השוהים בכל רחבי העולם. אם עד לפני מספר שנים התרגלנו לראות מופעי פעלולים מרשימים ומסוכנים הכוללים בני אדם ובעלי חיים גם יחד, הרי לנו שכיום חל שינוי בדבר. הקרקסים של היום מפוקחים בצורה קפדנית הרבה יותר מבעבר מה שכמובן משפיע על המופעים כולם. לכן, לפני שאתם בוחרים את הרקס הבא בו תקחו חלק בין קהל האורחים, חשוב לדעת לבחור נכון קרקס שמתאים לצרכים ולציפיות שלכם. בניגוד לעבר, כיום כמעט ולא ניתן לעשות שימוש בבעלי חיים במהלך מופעי קרקס רחוב. ישנם עוד מקומות שונים בעולם שמופעים אלה מותרים אף בשילוב בעלי חיים אך גם רבים אחרים שאסרו את הדבר. 

השימוש בבעלי חיים במופעי הקרקס השונים

כל המודעות לצער בעלי החיים עלתה משמעותית השנים האחרונות ולכן מקומות רבים בכל רחבי העולם החליטו לעצור את המופעים השונים בשילוב בעלי חיים אשר סובלים בעת אימונם מגיל צעיר. לכן, אם בחרתם להגיע לקלקס במטרה לראות בעלי חיים מסוממים, חשוב לדעת שכיום, הדבר כמעט ואינו אפשרי. מעבר לכך, כל מופעי הקרקס כיום מפוקחים הרבה יותר מה שמאבטח בצורה מקסימלית את כל לולייני הקרקס. בעבר, הלוליינים השונים היו מבצעים את פעולותיהם ברמת סיכון גבוהה יחסית בשל העובדה כי לא תמיד היו מאובטחים. כמובן שגם כיום ישנו סיכון ללוליינים המקצועיים בעת חלק מביצועי פעולותיהם אך הסיכון מוגבל.

בחרו נכון ותיהנו מקרקס מקצועי ומרשים 

שינויים אלה אינם משפיעים כמעט בכלל על החוויה של הצופים אשר ממשיכים להגיע בהמוניהם ולצאת מהקרקס פעורי פה. במידה וגם גתם מעוניינים ליהנות ממופעי לוליינים מקצועיים ומרשימים במיוחד והולכי קביים , דעו כי ישנם קרקסים איכותיים ומקצועיים במיוחד לצפות בהם.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימוד נגינה בהרכבים – לנגן בלהקה
מי לא חולם להחזיק גיטרה ביד, להופיע על הבמה, ולדפוק סולואים שכל הקהל יושב ומתבונן עליו, מתפעל, מעריץ,...
קרא עוד »
ספט 22, 2019
תוכנית אימון בחדר כושר
ישנם מספר דגשים חשובים שכדאי שיכללו בתוכנית אימון בחדר כושר ובפוסט הבא שלפנינו אני אנסה להשיב על...
קרא עוד »
אפר 13, 2022
האם ניתן להתגרש בישראל ללא התערבות של בית הדין הרבני?
תהליך גירושין בישראל לא פעם הוא תהליך מורכב. בכל הקשור לענייני גירושין בישראל, החליטה מדינת ישראל לתת...
קרא עוד »
נוב 26, 2019