רסיברים – מה זה וכיצד הם יכולים לשדרג את מערכת השמע שלכם

רסיברים הם הרכיבים במערכת השמע שלך. הם אחראים להמרת האותות החשמליים ממקור שמע לקול. רסיברים מגיעים בצורות ובגדלים שונים, וניתן למצוא אותם במגוון רחב של מחירים. חלק מהן מתאימות יותר למערכות מתקדם בעוד שאחרות עובדות היטב עם מערכות קטנות יותר. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שאתה צריך להשיג את הרסיבר המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלך. מאמר זה יעזור לך להבין מה עושים מקלטים, כיצד הם פועלים ואילו גורמים עליך לקחת בחשבון בעת רכישת אחד.

תחזוקה שוטפת נוחה ויעילה כולל מגוון אפשרויות שימוש:

מקלטים הם המוח של מערכת שמע. הם מעבדים את המידע שמוזן להם וממירים אותו לקול. ניתן לשדרג או להחליף רסיברים בדגמים חדשים יותר. מקלטים אחראים להמרת אותות באיכות גבוהה לאותות בעלי רעש נמוך. הם גם מספקים אספקת חשמל נקייה ויציבה לכל הרכיבים במערכת השמע שלך. אם אתה מחפש דרך לשדרג את מערכת השמע שלך מבלי לבזבז יותר מדי כסף, רסיברים עשויים להיות אופציה טובה עבורך. ניתן להתקין בקלות מקלטים ולהחליף את הישנים ללא צורך בחיווט נוסף או תהליכי התקנה מסובכים . רסיבר מספק מגברי סטריאו נפרדים ורמקולים הנשלטים על ידי שלט רחוק בודד. רסיבר הוא דרך מצוינת לשדרג את מערכת השמע הקיימת מבלי להחליף אף אחד מהרכיבים במערכת. זה יכול לשמש גם כיחידה עצמאית להפעלת התקני שמע אחרים כמו iPod או נגן CD.

לקטלוג מערכות סטריאו https://custom-pro.co.il/audio-stereo/

מתי נשתמש ברסיברים?

רסיברים הם המכשירים הממירים אותות דיגיטליים לצליל אנלוגי. יש להם מגוון רחב של שימושים במערכות שמע, מקולנוע ביתי ועד למערכות סאונד מקצועיות. רסיברים קטנים יחסית, קומפקטיים וקלים להתקנה. ניתן למקם אותם בכל מקום בחדר ואינם דורשים מקור מתח חיצוני. הם גם מגיעים עם מגוון אפשרויות חיבור, כולל קישוריות בלוטות' ו-Wi-Fi ניתן להשתמש ברסיבר לשדרוג מערכת השמע הקיימת או ליצור מערכת חדשה לגמרי

למידע נוסף  Custom pro

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים חול איכותי לחתולים? 
החלטתם שעכשיו זה הזמן לגדל חתול בבית? זו הפעם הראשונה שאתם עושים את זה? או שאולי, מאז שהיה לכם חתול...
קרא עוד »
מאי 03, 2022
מוצרים נלווים לארונות קודש
החלטתם שהגיע הזמן להשקיע ולהזמין ארון קודש חדש לבית הכנסת שלכם? הצלחתם לאסוף כסף מכל המתפללים וכעת...
קרא עוד »
אפר 29, 2021
אמפולות לכלבים
אם יש לכם כלב, אתם בוודאי יודעים שעליכם לעשות הכל על מנת שלא יסבול מפרעושים. פרעושים הם טפילים אשר...
קרא עוד »
ספט 23, 2020