כמה זמן לוקחת טעינה מלאה של רכב חשמלי?

כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר כחלופה לרכבים המונעים בבנזין. אבל כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי במלואו? זה תלוי בסוג המטען שבו אתה משתמש, בגודל הסוללה שלך ובקיבולת של הרכב החשמלי שלך. באופן כללי, זה יכול לקחת בין 30 דקות ל-10 שעות כדי לטעון את הרכב החשמלי במלואו. הזמן תלוי גם במידת התרוקנות הסוללה כאשר אתה מתחיל לטעון. אם יש לך תחנת טעינה מהירה, אז אתה יכול לקצר את הזמן באופן משמעותי.

זמן הטעינה תלוי בסוג הרכב ועמדת הטעינה

טעינת רכב חשמלי היא תהליך פשוט יחסית. עם זאת, זה יכול לקחת בין 30 דקות ל-12 שעות בהתאם לסוג המטען בשימוש וגודל הסוללה. סוג המטען הנפוץ ביותר המשמש לרכבים חשמליים הוא מטען רמה 2, שיכול לקחת בין 4-8 שעות לטעינת סוללה במלואה. סוגים אחרים של מטענים כמו מטענים מהירים DC ומטענים ברמה 3 יכולים להפחית את זמן הטעינה באופן משמעותי, תוך כדי טעינה מלאה של 30 דקות עד שעה בלבד. 

פרטים אודות עמדות טעינה טסלה https://www.voltec.co.il/post/charging-station-for-tesla

חשוב לבחור בעמדת טעינה מהירה לטעינה קצרה

טעינת רכב חשמלי עשויה להיות תהליך שלוקח זמן, ולכן חשוב לדעת כמה זמן לוקח לטעון אותו במלואו. בהתאם לסוג המטען בשימוש וגודל הסוללה, יכול לקחת בין 30 דקות למספר שעות עד שרכב חשמלי נטען במלואו. סוגי המטענים הנפוצים ביותר בשימוש הם מטענים ברמה 1 (120V) ורמה 2 (240V), כאשר טעינת רמה 2 מהירה בהרבה מרמה 1. בנוסף, לסוללות גדולות יותר ייקח יותר זמן להטעין מאשר לקטנות יותר. הכרת הגורמים הללו יכולה לעזור לך לתכנן מראש בעת טעינת הרכב החשמלי שלך. עמדת טעינה מהירה תחסוך לכם זמן רב.

מידע נוסף באתר וולטקס

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 רעיונות ליצירת קישוט כיתה מעורר השראה
יש לכם כיתה לעצב? גן ילדים לקשט? חשוב לעשות את זה כמו שצריך על מנת שהקטנטנים יהנו מכל רגע בשהותם בגן או...
קרא עוד »
מרץ 10, 2022
טיפול בעזרת NLP – למי זה מתאים?
יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים של בריאות הנפש, ברמה שמעולם לא...
קרא עוד »
יונ 28, 2021
18 מנות אורז שחובה לנסות
אוהבים אורז? מצויין! קבלו את כל מתכוני האורז בקישור הזה https://foodislife.co.il/recipe-category/rice-recipes הכירו כאן 18...
קרא עוד »
יונ 01, 2023