הגנה מווירוס כופר – איך זה עובד?

תוכנת כופר היא סוג של תוכנות זדוניות שמדביקות מחשב ומחזיקות אותו כבן ערובה עד שהמשתמש ישלם את הכופר. זו דרך קלה לפושעי רשת להרוויח כסף. הגנת תוכנת כופר היא אחד החלקים החשובים ביותר באבטחה. ניתן להשתמש בו בצורה של תוכנת אנטי-וירוס, תוכנה נגד תוכנות זדוניות או שניהם. המטרה היא למנוע מתוכנת כופר להדביק את המחשב שלך ולהצפין את הקבצים שלך מבלי שאתה יודע על כך. 

שימוש באנטי וירוס להגנה מפני וירוס כופר:

תוכנת אנטי וירוס סורקת את כל הקבצים במחשב שלך לאיתור תוכנות זדוניות ואיומים אחרים לפני שהם נפתחים, כך שניתן להסירם לפני שהם גורמים נזק כלשהו. – תוכנת אנטי-וירוס סורקת את כל הקבצים במחשב שלך כאשר אתה מפעיל אותו כך שכל זדוני תוכניות מוסרות לפני שהן גורמות נזק כלשהו.- לתוכניות אנטי-וירוס מסוימות יש תכונה הנקראת "הגנה בזמן אמת" שמנטרת את מה שקורה במחשב שלך בזמן שאתה משתמש בו ולאחר מכן מגינה אתה מכל איומים פוטנציאליים לפני שהם גורמים נזק כלשהו. הגנת תוכנת כופר היא אחד החלקים החשובים ביותר באבטחה. ניתן להשתמש בו בצורה של תוכנת אנטי וירוס, תוכנה נגד תוכנות זדוניות או שניהם. המטרה היא למנוע מתוכנת כופר להדביק את המחשב שלך ולהצפין את הקבצים שלך מבלי שאתה יודע על כך. 

לקריאה אודות הגנת סייבר לעסקים היכנסו לאתר

כיצד עובדת הגנה מפני וירוס כופר?

תוכנת כופר היא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של תוכנות זדוניות המשמשות האקרים כדי לסחוט כסף מהקורבנות שלהם. זה בדרך כלל מגיע עם סדרה של דרישות, כמו מחיקת קבצים אישיים, הצפנת כל הנתונים במכשיר או מתן גישה למידע סודי.

הגנת תוכנת כופר פועלת בשתי דרכים: 1) מניעה 2) איתור.

ראשית, ניתן ליישם הגנה מפני תוכנות כופר על ידי שימוש בפתרון אבטחה המונע מלכתחילה תוכנות כופר להפעיל ולהגיע למכשיר. זה נעשה על ידי חסימת כתובות URL זדוניות ומניעת כל גישה לא מורשית למערכת שלך. לדוגמה, Windows Defender Antivirus מגן מפני תוכנות כופר על ידי סריקת קבצים לפני שהם נפתחים ומתחברים לאתר האינטרנט שלהם

שנית, נעשה שימוש בשיטות זיהוי כדי לזהות אם הייתה פעילות זדונית במכשיר שלך. זה כולל זיהוי מתי נעשה ניסיון להצפין את הנתונים שלך או לשנות את ההגדרות שלך ללא רשות. מידע נוסף באתר RVM

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עץ מנגו – האם הוא באמת תופס בישראל?
ישראל היא מדינה עם היסטוריה ארוכה של חקלאות. המדינה ידועה בפירות ההדר והירקות שלה, כך שנראה שעץ המנגו...
קרא עוד »
מאי 10, 2023
חן במטבח – הבחירה הטובה ביותר למציאת מתכונים ברשת
אם אנחנו מחפשים היום מתכונים לארוחת בוקר, צהריים או ערב, אזי שכל מה שעלינו לעשות זה להיכנס לאינטרנט....
קרא עוד »
דצמ 27, 2021
מועדונים לבת מצווה – האם הם מתאימים לערוך בר מצווה?
האם לעשות בת מצווה במועדון לבת מצווה תלוי בהעדפות ובצרכים האישיים של הפרט. מועדון לבת מצווה מספק...
קרא עוד »
יונ 10, 2023