איפה כדאי לכם לטייל עם נעלי ההרים שלכם 

טיול רגלי עם נעלי הרים: יעדים מובילים לטיול ברחבי הגלובוס

כשזה מגיע לבחירת זוג נעליים לנעילה בזמן טיול, נעלי הרים הן בחירה פופולרית בשל העמידות והמשיכה שלהן. נעלי הרים מספקות רמה של תמיכה והגנה שנעלי ספורט רגילות או נעלי הליכה עשויות שלא להציע. אז אם יש לך זוג נעלי הרים ואתה מחפש את המקומות המושלמים לחקור, הנה כמה יעדים מובילים שכדאי לקחת בחשבון.

1. הרי הרוקי, קולורדו, ארה"ב

הרי הרוקי בקולורדו מציעים כמה מהנופים ההרים המדהימים ביותר בארצות הברית. יש טיולים המתאימים לכל רמות המטיילים, משבילים מסומנים היטב דרך היער ועד טיולי פסגה מאתגרים. כמה מהטיולים הפופולריים ביותר כוללים את ה-Maroon Bells, הר אלברט ו-Royal Arch Trail.

2. הפארק הלאומי מחוז האגמים, אנגליה

הפארק הלאומי מחוז האגמים באנגליה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומציע כמה מהנופים עוצרי הנשימה במדינה. האזור זרוע כפרים מקסימים ומסלולי הליכה מדהימים, שלרבים מהם ניתן להגיע ישירות מהעיירות. כמה מהטיולים הנופיים ביותר כוללים את פעמוני החתולים והאיש הזקן מקוניסטון.

3. צ'ינקווה טרה, איטליה

צ'ינקווה טרה הוא מקבץ של חמישה כפרי דייגים ציוריים לאורך הריביירה האיטלקית. האזור הוא גן עדן למטיילים, עם רשת ענפה של שבילים המקשרת בין הכפרים. השבילים מציעים כמה מהנופים המדהימים ביותר של הים התיכון והבתים הצבעוניים הנצמדים למצוקים. השביל הפופולרי ביותר הוא ה-Sentiero Azzurro, המחבר בין כל חמשת הכפרים.

לסיכום, נעלי הרים הן בחירה מצוינת לטיולים מכיוון שהן מספקות את התמיכה וההגנה הדרושים בעת טיול בשטח טרשי. יעדים מובילים אלו מספקים מגוון מסלולים מדהימים המתאימים לכל רמות המטיילים. אז נעל את נעלי ההרים וחקור את הנופים היפים והנופים עוצרי הנשימה של חמשת היעדים הללו. 

מידע נוסף באתר דרך ארץ

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רשימת הקיבוצים הכי שווים לביקור בארץ
מדינת ישראל מעצמה של קיבוצים כפי שכולנו יודעים ומי שעוד לא יודע, הגיע הזמן שיהיה מודע לכך שבמדינת...
קרא עוד »
פבר 20, 2021
מידע על סוכנויות פונדקאות בישראל
הליך פונדקאות הוא תהליך ארוך, אשר לוקח זמן ודורש תעצומות נפש רבות מצד כל המעורבים בעניין. זהו תהליך...
קרא עוד »
מאי 05, 2021
מה זה אבחון מורפולוגי?
מה זה אבחון מורפולוגי? ואיך הוא קשור לפוריות? אבחון כזה נועד לבחון את התנועתיות של תאי הזרע בקרב גברים...
קרא עוד »
אוג 31, 2021