תיקים ממותגים – האם זה באמת תורם לשיווק?

תיקים ממותגים בשנים האחרונות הפכו מתיקים פשוטים לנשיאה של אביזרים לכדי יתרון שיווקי בעבור בעלי עסק, חברה או ארגון.

תיקים ממותגים – האם זה באמת תורם לשיווק?

תיקים ממותגים תורמים לשיווק שלכם בשל הגורמים הבאים – 

  • הלוגו של החברה שלכם אשר אותו הנכם רוצים לשווק יהיה על גבי התיקים הממותגים. אפשר לרקום או להדפיס אותו. למן הזמן בו יתנוסס הלוגו על גבי התיק הממותג הוא ישרוד לטווח הארוך ואינו יימחק. עושים שימוש בתיק הממותג הרבה פעמים, מה שיבטיח לכם שיווק אפקטיבי וחשיפה מרבית שנים רבות.
  • מסגרת התקציב שלכם – קיים היום מנעד נרחב של תיקים ממותגים במגוון של עלויות, אשר בוודאי באפשרותכם למצוא שי מיטבי בדמות של תיק ממותג אשר תוכלו לחלק אותם עבור הרבה בני אדם אף במידה ומסגרת התקציב שלכם מועטה.
  • תיק איפור, תיק גב, תיק לשעת כושר, תיק למחשב נישא – כל תיק ממותג אשר תבחרו בו יהיה מודגש ומצודד את עין המתבונן. כמות החשיפה של הלוגו ופרטי הקשר שלכם על גבי התיק הממותג הינה עצומה. למעט העובדה שהחשיפה שלכם תהיה כה אדירה ולאלתר, היא אף תנוע ממקום אחד למשנהו.
  • מנעד רב – תיקים ממותגים הם דברים נצרכים ואפקטיביים ביותר. במידה ותעניקו עבור הלקוחות או עבור העובדים שלכם תיק ממותג הם יהיו שבעי רצון מאוד מכך. באפשרותכם להטביע את הלוגו ואת אמצעי הקשר שלכם על גבי התיקים. קיימים כיום מנעדים רבים של תיקים, אשר חלק מהם במודה ומהווים את הטרנד האחרון בשוק.
  • אפקטיביות וחדשנות – בדרך כלל תיקים ממותגים, אשר יוענקו לעובדים שלכם או ללקוחות שלכם ישרתו את היעד של קידום המכירות שלכם.
  • בזמן שאתם משקיעים בכמות ניכרת של תיקים ממותגים ומחלקים אותם לקהל היעד שלכם, תחל הספירה אחורה עד לזמן שהם יחלו להתעניין במוצרים שלכם ובחלוף הזמן יהפכו ללקוחות הכי טובים שלכם. תיק ממותג אף פעם לא יוסר מהאוויר, בשל כל שאם ביצעתם בחירה של הטבעת לוגו ופרטי יצירת הקשר שלכם על ידי מסר שיווקי עליהם שעושים בהם שימוש מדי יום.
    מתלבטים? צריכים ייעוץ לגבי הדפסה על תיקים?
    טי פקטור ישמחו לענות לכם על כל שאלה!
Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה נחשב לפריצה חוקית? ומתי מנעולן חייב להזעיק משטרה על פי חוק? 
פריצה משפטית: פריצה היא פעולה של גישה למערכת המחשב או הרשת של מישהו ללא הסכמתו. פריצה קשורה לעתים...
קרא עוד »
מאי 10, 2023
שלמות קריספית: אומנות הכנת צ'יפס בנינג'ה
תענוגות קולינריים מעטים מתחרים בסיפוק של התמכרות למנת צ'יפס מבושלת בצורה מושלמת. כשזה מגיע להשגת רמת...
קרא עוד »
דצמ 26, 2023
עורך דין נזיקין בנתניה
עורך דין נזיקין בנתניה מטפל בתחום המשפט האזרחי העוסק בנזקי גוף ועוולות. עו"ד אלה מייצגים אנשים שנפגעו...
קרא עוד »
יונ 26, 2023