עוגות מספרים – 5 טיפים

לאפות עוגת מספרים – מי אמר שזה מסובך כל כך? אם תרצו לעצב עוגה כזו, זה בהחלט יכול להיות מעשי. מה שאתם צריכים זה לא מעט סבלנות, חומרים מתאימים, כלים נדרשים וכמובן טעם טוב. גם הטיפים הבאים יעזרו לכם להגשים את החלום שלכם ולעצב עוגת מספרים משלכם. 

הטיפים לעיצוב עוגת מספרים

  1. לפני הכול כדאי לדעת שבהשוואה לעוגות מעוצבות אחרות, הכנת עוגות מספרים היא יחסית קלה להכנה. כלומר, גם אם אין לכם ידע מקצועי באפייה ובזילוף, עדיין תוכלו לעצב עוגת מספרים יפה ומרשימה. כך שאתם יכולים לגשת למשימה בתחושה של ביטחון.
  2. חשוב מאוד לקבל מתכון מעולה להכנת הבצק. שכן חשוב לכם להיות בטוחים שהבסיס של העוגה – הבצק יהיה גמיש ונוח לעבודה מחד, ומאידך טעים ומשתלב עם כל הקצפות והקישוטים. לצד המתכון עליכם לעיין גם בהוראות ההכנה כדי להיות בטוחים שתצליחו לעבוד עם הבצק.
  3. חיתוך הבצק לצורת המספר נעשית לפני שלב האפייה. חשוב מאוד לדייק בחיתוך וגם ברידוד. וזאת כדי שהמספרים שלכם יצאו מהתנור אחידים בעוביים וחתוכים יפה. כדי להצליח עליכם להיעזר בשבלונה מספר מדויקת ויפה, כמו שאתם רוצים שהעוגה תראה. שבלונה זו תעזור לכם לעצב עוגה יפה ומדויקת.
  4. ההרכבה של העוגה היא שלב סופו ומשמעותי מאוד. הוא כולל את זילוף הקצפת ואת ייצוב שכבות הבצק כנדרש. כדאי לבצע את השלב הזה סמוך להגשת העוגה כדי למנוע ריכוך בלתי רצוי של הבצקים.
  5. צריך לתכנן את העוגה היטב כדי להצליח לעצב אותה לפי טעמכם ורצונכם. זה כולל בחירת אלמנטים לקישוט בהתאם לצבעים ולנושא של העוגה. ניתן לשלב אלמנטים מוכנים או ליצור אותם בעצמכם. עוגיות, שוקולד, סוכריות וכדומה הם חלק מכל החגיגה

מומלץ להכיר! סדנת בצק רבוך של לייזה תובל

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות לגבר שתמיד כדאי להכיר
אם כל התלונות של גברים באשר למציאת מתנה מושלמת לאישה, המצב לא בהכרח קל ופשוט יותר בחיפוש אחר מתנות...
קרא עוד »
יונ 30, 2020
אוכל לחתולים – לרכוש את המזון הטוב ביותר לחתול שלנו
רכישת מזון לחתולים, זה לא עניין של מה בכך. מי שגידל חתולים, מי שמכיר אותם, יודע שהם יכולים להיות בררנים...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
טריידסטיישן – למה כולם מדברים על זה?
מה צריך לדעת על מערכת למסחר במניות טריידסטיישן? מי שסוחר בשוק ההון האמריקאי, מבין שמדובר במסחר בשוק...
קרא עוד »
ספט 30, 2020