סדנאות ODT לעובדים מגובשים

OTD  מהווה "כלי" מרכזי ומוביל ביום בעולם ההתנהגות הארגונית המודרנית, לפיתוח צוותי עובדים מגובשים. המשימות שמוטלות במסגרת ה ODT  על העובדים הם כאלה שבאו לחזק את היכולות הקיימות של העובדים המגובשים בעיקר בפן של עבודת הצוות.

העובדים נדרשים יחדים למשימות שונות ומשחקי ODT בסביבה שאינה מוכרת למשתתפים וזו כשלעצמה יוצרת אתגר חדש לקבוצה. הגם שהקבוצה יכולה להיות מאד מגובשת בסביבה אחרת, עצם החשיפה לאתגרים אחרים בסביבה מהנה ולא שיפוטית תוציא בוודאי יכולות נוספות ותחזק מאד את החיבורים בין חברי הקבוצה. 

עובדים מגובשים

עובדים מגובשים הם נכס חשוב לכל ארגון וה- ODT הוא כלי שמעצים אותם לא רק בהיבט של תשומת הלב של הארגון אלה גם ביכולות של האנשים להמשיך ולפתח את מה שכבר קיים ביניהם כצוות עובדים מגובש.

חשוב מאד שתהליך כזה  סדנאות odt לעובדים מגובשים יבוצעו ע"י חברה בעלת ניסיון רב והבנה פסיכולוגית עמוקה של התנהגות ארגונית כולל של הפרט והקבוצה. המקצועיות של מובילי הסדנא בשטח וההנחיה לפי סוג מאפייני העובדים השונים הינה קריטית להצלחה שלנו ביצירת האפקט של הגברת היכולות של הצוות וחיזוק כישורי המנהיגות והגיבוש שלהם.

 חשיבות להכנה המוקדמת של סדנת הגיבוש

קימת חשיבות להכנה מוקדמת של  סדנת ODT שמטרתה גיבוש צוות עובדים. הכנה צריכה להתבצע תוך תיאום בין החברה המובילה את הפעילות יחד עם הלקוח (אם זה משאבי אנוש או גורם אחר בארגון).  במסגרת ההכנה יוגדרו המטרות ויושמו דגשים ספציפיים לחברי הקבוצה השונים, תוך מינוף הניסון שיש לחברה המובילה את הפעילות לצרכי הלקוח.

התוצר הוא סדנה בה ילמדו המשתתפים רבות על עצמם ועל יכולת המנהיגות וההובלה שלהם, ויחזקו את הכישורים שילכו איתם בהמשך לעבודה השוטפת כעובדים מגובשים.

> למידע מקצועי והמלצות נוספות כנסו לאתר ODTeam!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכונת שטיפה בלחץ מים קרים – כך תבחרו לכם את המושלמת
מכונות השטיפה בלחץ משמשות כתחליף לניקיון הידני הקשה שהיה מנת חלקם של החקלאים, מגדלי תרנגולות ובעלי...
קרא עוד »
פבר 08, 2022
פרגולת עץ לגינה
דמיינו שאתם נכנסים לגינה שלכם בנוכחותה הקסומה של פרגולת עץ. המבנה האלגנטי והרב-תכליתי הזה כבר מזמן...
קרא עוד »
יול 06, 2023
קולב לדלת לתליית בגדים
רוצים לתלות ביגוד בקלות על הדלת? או אפילו מגבת? הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת תהיה עם התקנה של קולב דלת....
קרא עוד »
ספט 29, 2020