מהו אימון למנהלים?

מנהל ארגון, רובצת על כתפיו אחריות לא קטנה. חוסר ארגון ואסטרטגיה עתידית עלולים לחבל בעבודתו. מנהלים הם אנשים עסוקים, ולכן קיימת אפשרות שלא יוכלו לקדם תהליכים עתידיים, וכמובן שאין להם איך לתכנן אסטרטגיות אשר ייטיבו עם הארגון. אי אפשר להתנהל אך ורק על פי טקטיקות קצרות טווח. יש לתכנן צעדים קדימה.

מהו מרחב לבן?

זהו סוג של וואקום, זמן בו המנהל נמצא רק עם עצמו ללא חברת עובדים נוספים, בסביבתו שורר שקט מוחלט, וכך הוא יכול להתרכז בחשיבה, בתכנון עתידי, אין סביבו שום גירויים מיותרים, הוא מסוגל לסייע לעצמו למצוא אסטרטגיות ניהול אפשריות ולהתקדם הלאה.

הצורך באימון מנהלים

אימון מנהלים מסייע למנהל במרחב הלבן, לנצל אותו עד תום ואת האפשרויות הגלומות בו. קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעשות זאת לבד, ומכאן החשיבות הרבה של אימון מנהלים. המאמן מסייע למנהלים לאמץ הרגלים חדשים אותם לא הכירו, ולהקנות כלים אשר יקדמו אותם.

מהן השיטות?

בין השיטות ניתן להזכיר כתיבה עצמית, הכתיבה נוגעת למחשבות ורגשות, באמצעותה, מחשבות המנהל הופכות להיות צלולות ובהירות יותר, כמו כן, הכתיבה מסייעת רבות ליצירתיות. בנוסף, מומלץ למנהלים, לפרגן לעצמם שעה פנויה, כך הם יוכלו להגדיר מטרות לשבוע הבא, מהן התוצאות אליהן הם מייחלים, כיצד לבדוק מהם המדדים להצלחה ואילו פעולות עליהם לבצע על מנת שהתוצאות הרצויות יבואו לכדי ביטוי.

מפגש עם אנשי הצוות

באותה העת חשוב לפגוש את אנשי הצוות, לסייע להם לצמוח, הניסיון שהמנהל צבר מאפשר לו להיות מנהל אימון של שאר העובדים, מתוך התובנות שלו.

בסופו של דבר אימון עסקי למנהלים הוא כלי נהדר לארגון השואף להעצים את מנהליו, להביא לשיפור בביצוע הצוותים ולשפר את יכולת הניהול ופיתוח בתוך הארגון.

קראו עוד על: אימון לקריירה

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוטריון לרוסית – אנחנו כאן בשבילכם
בשנות ה90 ישראל חוותה את העליה הגדולה ביותר מרוסיה. עולים רבים שהגיעו ממדינות חבר העמים שהעלו...
קרא עוד »
אוק 27, 2021
צלם מגנטים לחתונה – חשוב לבחור באיש הנכון
אם אתם רוצים לתת לצלם מקצועי ומנוסה לתעד את כל הרגעים היפים בחתונה שלכם, ובמיוחד כאשר מדובר על צלם...
קרא עוד »
יונ 09, 2021
טבלאות שכר אנשי מכירות
אין ספק כי העבודה שלנו מגדירה את מי שאנחנו ומשפיעה מאוד על האופי שלנו ועל פועלנו. כל אחד צריך לעבוד...
קרא עוד »
יול 07, 2019