איך יוצרים חדרי בריחה לכל המשפחה?

אין ספק שאחד הטרנדים החמים ביותר בתחום הבילוי והפנאי הוא חדר בריחה. זו הצעה מלהביה שמתאימה להזדמנויות רבות, והיא מהווה הצעה אטרקטיבית במיוחד. אמנם מרביתנו בקרנו יותר מפעם אחת בחדר בריחה. אבל מגוון האפשרויות והאתגרים שהחדרים הללו מציעים לנו בהחלט גדול, מה שמכניס אותנו לאווירה שכדאי וטוב לחפש חדר בריחה מוצלח ומתאים.

ליצור חדר בריחה בעצמכם

אבל מי אמר שחדר בריחה זה תמיד אומר יציאה מהבית וקביעת תאריך מול חדר בריחה? מי אמר שחדר בריחה זה תמיד התמודדות מול צופנים שמישהו אחר יצר? אולי הגיע הזמן שנהיה אנחנו יצרנים בעצמנו? אנשים רבים קנו את הרעיון הזה של יצירת חדר בריחה, והם מעוניינים להביע את הכישורים שלהם בכוחות עצמם. והאפשרות של יצירת חדר בריחה לכל המשפחה עשוי להיות רעיון אטרקטיבי במיוחד.

אז איך עושים את זה?

החלטתם ללכת על יצירת חדר בריחה משפחתי? רעיון נהדר. בואו וקבלו מעט עצות ומידע שיוכל לעזור לכם. כי מדובר על אתגר עצום, כי מה יותר קשה מלפתור את החידות בחדר בריחה? פשוט – ליצור אותם…

  1. כדאי מאוד להצטייד בדף ועט לפני הכול. היות ומדובר על תכנון מורכב חשוב כל כך לאחוז ראש עם כל פרט ולעבוד בצורה שיטתית. רשמו הכול בצורה מסודרת כדי להשתלט על התהליך ועל הפרויקט שלכם.
  2. מי ומי המשתתפים? כדי שחדר הבריחה יהיה מוצלח עליכם לקבוע לפני הכול עבור מי אתם יוצרים את חדר הבריחה. מיהם הנוכחים? בני כמה הם? מהם תחומי העניין שלהם? מהי רמת האינטליגנציה?
  3. חשוב מאוד להתאים את חדר הבריחה ואת החידות שלו לנתוני השטח. כך שאם אתם רוצים ליצור את חדר הבריחה אצלכם בבית, עליכם לבחון את הבית ואת החדרים השונים שלו, ולהחליט איזה חדר עשוי להיות מתאים למטרה זו. אולי זה חדר של הילדים? המטבח? אולי חדר המגורים?
  4. כעת הגעתם לשלב הבא בו עליכם ליצור את רצף החידות. צרו לכם תרשים של חידות שמוליך את הבורחים בחדר משלב אחד למשנהו עד לסוף הטוב.

יום הולדת, גיבוש, מסיבות גיוס וכ'ו… מחפשים חדר בריחה פנוי ? לחצו כאן

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מופע קרקס
מופע קרקס הוא מופע בו אנשים מבצעים טריקים, פעולות או פעלולים מול קהל. האקט מבוצע בדרך כלל על ידי שני...
קרא עוד »
ספט 24, 2022
אביזרי מין – שינוי אמתי של איכות החיים
אלו מכם שיבחרו לשלב בחייהם אביזרי מין יוכלו לראות בבירור כי יהיה מדובר בדרך מעולה להביא לשדרוג אמתי...
קרא עוד »
יונ 03, 2020
5 סיבות להכניס דילדו למיטה שלכם
המושג 'דילדו' למרות שהוא מוכר מאד, הוא די כללי, משום שאביזר מין מסוג זה מיוצר במגוון גדלים, עוביים,...
קרא עוד »
יונ 28, 2020